Wielka wyprzedaż mebli ogrodowych. Skorzystaj z 10 rat 0% na zakup produktów o wartości od 300 zł.

Gdzie znajdę dokument sprzedaży?

Dokument sprzedaży, taki jak faktura lub paragon, jest wysyłany na podany adres e-mail w momencie realizacji zamówienia. Można go także znaleźć w panelu klienta po zalogowaniu się na swoje konto.

Gdzie jest moja przesyłka? / Na jakim etapie jest zamówienie? / Nie otrzymałem paczki.

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie wDomku.pl. Jeśli paczka nie dotarła do Ciebie w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres: kontakt@wDomku.pl.

Kiedy będzie dostępny dany produkt?

Informacje o dostępności produktów są aktualizowane na bieżąco na stronie produktu. Będąc zalogowanym do swojego konta, możesz również zapisać się na powiadomienie o dostępności. Wyślemy do Ciebie wiadomość, gdy tylko produkt ponownie pojawi się w magazynie.

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamację możesz zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta na adres: kontakt@wDomku.pl.

Otrzymany towar jest uszkodzony, co zrobić?

W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta oraz przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres: kontakt@wDomku.pl. Zapewnimy Tobie szybką pomoc w rozwiązaniu problemu.

Na jakim etapie jest mój zwrot?

Status zwrotu możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto klienta. Jeśli proces trwa dłużej niż przewidywano, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na adres: kontakt@wDomku.pl.

Na jakim etapie jest moja reklamacja?

Status reklamacji możesz monitorować poprzez swoje konto na naszej stronie. W razie potrzeby możesz również skontaktować się z  naszym działem obsługi klienta pod adresem: kontakt@wDomku.pl.

Ile wynosi czas gwarancji?

Czas trwania gwarancji zależy od konkretnego produktu i jest podany w jego specyfikacji na stronie. Standardowo gwarancja wynosi 2 lata.

Gdzie są dostępne serwisy?

Lista autoryzowanych serwisów dostępna jest bezpośrednio na stronach producentów.

Jak długi jest czas oczekiwania na naprawę?

Czas oczekiwania na naprawę zależy od charakteru usterki oraz dostępności części. Standardowo naprawa trwa od 7 do 14 dni roboczych.

Co nie podlega gwarancji w urządzeniach?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, czy naturalnego zużycia części.

Jak dobrać kosiarkę do powierzchni trawy?

Wybór kosiarki powinien być uzależniony od wielkości trawnika oraz preferencji użytkownika. Dla małych trawników do 500 m² zaleca się kosiarki elektryczne lub akumulatorowe, natomiast dla większych powierzchni lepszym wyborem będą kosiarki spalinowe lub kosiarki-traktorki.

Jaki nóż do…? / Jaki olej do…?

Wybór odpowiedniego noża lub oleju zależy od modelu kosiarki. Informacje o kompatybilnych akcesoriach można znaleźć w instrukcji obsługi lub na stronie danego produktu.

Ile miejsca zajmuje złożona kosiarka?

Złożona kosiarka zajmuje średnio około 1/3 swojej normalnej wielkości, ale dokładne wymiary można znaleźć w specyfikacji technicznej konkretnego modelu.

Jaki jest czas pracy urządzenia akumulatorowego?

Czas pracy zależy od pojemności akumulatora oraz intensywności użytkowania. Standardowo wynosi od 10 do 60 minut.

Czy można pchać kosiarkę z napędem?

Tak, kosiarka z napędem może być pchana ręcznie, jednak zaleca się korzystanie z napędu, aby uniknąć uszkodzeń mechanizmu.

Jak często wymienia się olej w kosiarce?

Olej w kosiarce spalinowej zaleca się wymieniać co sezon lub po 25-50 godzinach pracy, w zależności od modelu i intensywności użytkowania.

Jak przechowywać akumulatory zimą / podczas długiej przerwy w użytkowaniu?

Akumulatory powinny być przechowywane w suchym i chłodnym miejscu, naładowane do 50-70%. Należy unikać przechowywania w bardzo niskich temperaturach.

Jak dobrać łańcuch do pilarki?

Dobór łańcucha zależy od długości prowadnicy oraz rodzaju piły. Szczegółowe informacje znajdują się w instrukcji obsługi.

Czy urządzenie zakupione przez internet jest gotowe od razu do "odpalenia"?

Większość urządzeń wymaga prostego montażu przed pierwszym użyciem, np. zamontowania rączki, założenia akumulatora czy dolania oleju.

Gdzie kupić części zamienne? Czy dostanę daną część?

Części zamienne można zamówić bezpośrednio na naszej stronie lub w autoryzowanych serwisach. W celu sprawdzenia dostępności konkretnej części, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Produkt dodany do Ulubionych