Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL, przez kuriera InPost, a także oferujemy możliwość dostarczenia przesyłek do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terytorium Polski.
90% zamówień realizowanych jest w ciągu 24h. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 18.00 zostają nadane tego samego dnia (z wyłączeniem weekendów).
Przy zamówieniach powyżej 149 zł dostawa jest bezpłatna (z wyjątkiem dostawy za pobraniem).
Paczkomaty InPost – 14,99 zł
Czym są Paczkomaty InPost?
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych działających na terenie całej Polski, dzięki którym zamówienie może zostać odebrane w dowolnym momencie i w dogodnej lokalizacji.
Działanie Paczkomatów InPost
Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Od momentu nadania paczki przesyłka dociera do wskazanego Paczkomatu InPost przeważnie do dwóch dni roboczych. Zamówienie należy odebrać w przeciągu 48 godzin. Po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost.
Uwagi dotyczące przesyłek
Warto pamiętać, że z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek do Paczkomatów InPost dostarczane są wyłącznie przesyłki, których wymiary nie przekraczają wartości: 39 cm x 36 cm x 62 cm, a waga mieści się w przedziale do 25 kg. Ważne - za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto.
Przesyłka kurierska
InPost - 14,99 zł
DPD - 14,99 zł
DHL - 14,99 zł
DHL za pobraniem - 18,99 zł
Ubezpieczenie paczki
Łączny koszt przesyłki kurierskiej zawiera kwotę ubezpieczenia. Wszystkie paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.
Czas oczekiwania
Przesyłki dostarczane są zazwyczaj następnego dnia od daty nadania. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie na adres mailowy (podany w formularzu zakupowym) zostanie wysłana informacja o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.
Uszkodzone paczki
Jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona (opakowanie i taśmy firmowe), należy w obecności kuriera sprawdzić kompletność otrzymanego zamówienia. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji dotyczącej niekompletności towaru.
Zwroty
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa -> POBIERZ PLIK <-
Reklamacja towaru na podstawie rękojmi i gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy -> POBIERZ PLIK <-